Wszystkie wpisy

piątek, 1 maja 2015

Liebster Blog Award

Cześć. Witajcie na lekko zliftingowanej POPrawie :)



Emilka z Fabryki Dygresji nominowała mnie do udziału w przedsięwzięciu, jakim jest właśnie tytułowe Liebster Blog Award. Super, że zostałem nominowany, szkoda że nie mam pojęcia zupełnie o co chodzi. Na szczęście już doczytałem i wiem.



Pierwsze wrażenie - "nie no, kolejny bezsensowny łańcuszek". Nienawidzę internetowych łańcuszków prawie tak samo jak gołębi i Pitbulla. Ludzie pili piwo jednym duszkiem na fejsie a ja się zastanawiałem, dokąd ten nasz świat zmierza. ALE! Okazuje się, że jednak że to całkiem fajna sprawa, bo dajesz swój tytuł blogom, które nie są jeszcze super znane, no i można odznaczyć tą osobę mówiąc 'dobra robota'. Dzięki Emilka, zbyt dobrze Cię znam żeby nie wiedzieć że to ironia :D

Ale na pytania i tak odpowiem, także jeżeli jesteście zainteresowani, zapraszam :)


1. Jakie jest Twoje najwcześniejsze wspomnienie?
Strasznie głupie, pamiętam jak ciocia ubierała mnie w bluzkę z Kaczorem Donaldem (bądź innym kaczorem), a ja ryczałem że tego Kaczora nie chcę na sobie mieć. Byłem młody i głupi, każdy by chciał mieć Kaczora na swojej bluzce.


2. Jak widzisz swoje życie za dziesięć lat? 
Mogę się wymigać od odpowiedzi mówiąc, że to się okaże? 
No dobra, mam parę celów do zrealizowania w najbliższej przyszłości, ale dopóki nic w tym kierunku się nie zadzieje nie mam czym Was zanudzać. Doszedłem do wniosku (oczywiście po przeczytaniu paru fajnych rzeczy) że zajmując się za 10 lat tym czego nie lubię, czułbym się jakby życie mnie zrobiło w chuja.


3. Jaka jest ostatnia książka, którą przeczytałaś/eś?
'Najgorszy człowiek na świecie' Gosi Halber. Dosłownie mną wstrząsnęła. I nie będę tu już niczego więcej pisać.


4. Dlaczego prowadzisz bloga?
Częściowo na te pytanie odpowiedziałem tutaj. POPrawa powstała na fali haseł 'zrób coś a nie siedzisz osiem godzin i pierdzisz w stołek'. Dużo mi dał, no i dzięki niemu faktycznie polubiłem pisanie.


5. Co robisz, by świat był lepszym miejscem?
Strasznie patetyczne pytanie. Odpowiem przewrotnie - segreguję śmieci, każą mi.


6. Wolisz psy czy koty? 
Nie przepadam za zwierzętami ogólnie (no chyba że chodzi o Dramata). Ale za to selfie z kuoką kiedyś sobie zrobię.



7. Co sprawia Ci największą radość?
Mam nadzieję mieć gotową odpowiedź po tegorocznym Openerze :)
Na chwilę obecną (weekend majowy) chciałbym się wyspać, i to chyba przyniesie mi dużą radość.


8. Jaki jest Twój ulubiony bohater literacki lub filmowy?
Mam dylemat - albo Donnie Darko albo Andrew z "Whiplash". (Obejrzyj "Whiplash" jeżeli jeszcze nie widziałeś)


9. Czy kierujesz się w życiu autorytetami? 
Nie we wszystkich sytuacjach, kiedy nie wiem co zrobić słucham po prostu osób bardziej doświadczonych. Z drugiej strony - podobno tylko zdechłe ryby płyną z prądem.


10. Czy jesteś patriotą?
W dzisiejszych czasach chyba najbardziej słusznym jest nowoczesny model patriotyzmu (Maria Peszek o tym mówiła) - czyli nie robisz kraju w konia, rozliczasz się w Polsce, kasujesz bilet w tramwaju itp. Chyba już udało mi się to wypracować.


11. O czym marzysz?
Błagam, nie psuj mi planów, chciałbym zrobić niespodziankę.


To chyba wsio, jeszcze raz bardzo dziękuję za możliwość i wyróżnienie i zgodnie z zasadą przekazuję dalej :)


Technikalia - Dostając tytuł Liebster Blog Award zostajesz zobowiązany do odpowiedzenia na 11 pytań i podaniu dalej swojego zestawu kolejnym autorom blogów. Ważnym jest, aby nominować blogi, które dopiero okres świetności mają przed sobą i nie są obserwowane przez całe Państwo Polskie. 

Teoretycznie powinienem nominować też 11 osób, ale chyba się ograniczę:
-Dziewczyny z Poznań Street Story
-Macieja z Itojestproste.pl
-Dziewczyny z Malowanej Lali

No i moje pytania:
1- Masz do wyboru jedną płytę, którą będziesz słuchać cały dzień. Kogo wybierasz?
2- Na kogo zagłosujesz w najbliższych wyborach prezydenckich i dlaczego będzie to Sarna z krzesłem na głowie?
3- Wymarzona podróż życia - dokąd i dlaczego?
4- Wakacje w górach czy nad morzem?
5- Sposób na wieczór- pisiont twarzy greja czy selebriti splasz?
6- Z czego jesteś dumny?
7- Najśmieszniejszy fanpage, który znalazłeś?
8- Gosia Andrzejewicz czy Mandaryna?
9- 6x9?
10- Na co poszedłbyś drugi raz do kina?
11- Najlepiej wydane pieniądze - na co?


To tyle. Więcej grzechów nie pamiętam.
Mateusz



2 komentarze:

  1. To nie ironia, to pstryczek w nos. Pieszczotliwy i motywujący.
    I też nie wiedziałam, o co chodzi, na szczęście zawsze czytam od początku do końca - tego mnie nauczył pan D., mój matematyk z podstawówki.

    Punkt drugi, przyczepię się. "[...} nic w tym kierunku się nie zadzieje [...]" - serio, Mateusz, serio?! To Ty masz zadziałać! Mam nadzieję, że to tylko nieszczęśliwy dobór słów, ale nawet jeśli, to ach, te freudowskie pomyłki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytaj dokładnie cały akapit, sens zachowałem ;)

    OdpowiedzUsuń