Wszystkie wpisy

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Rozszerzam się. Nieco


Cześć :)

Jako że trochę się zmienia ostatnimi czasy u mnie ( i to w wielu kwestiach), oraz że coraz więcej Was udaje mi się tutaj zaprosić poczułem się zobligowany do poinformowania, że w najbliższym czasie będzie mnie nieco więcej i wcale nie mam na myśli kilogramów ani zwłaszcza dziecka (technicznie niemożliwe).

Będę także publikować jakąś część swojej działalności w serwisie aleczywarto.pl, do którego już teraz zapraszam. Dużo fajnych i mi bliskich tematyk (od muzyki po książki i wydarzenia), a także gry i wszystko, co związane z kulturą jest.  Będzie się działo jeszcze więcej, więc dobrze radzę: stay tuned :)

Już po weekendzie moja relacja z Pyrkonu (spoko, za nikogo się nie przebieram), a potem kto wie... 
Tymczasem na starej dobrej POPrawie niedługo mały lifting + mam w głowie parę ciekawych tekstów.


Więcej grzechów nie pamiętam
Mateusz


BTW, czy wszyscy pamiętają, że w zakładce 'śmieszne zdjęcie na ten tydzień' pokazuję ... śmieszne zdjęcie na ten tydzień? Postanowiłem oprócz tego - dla spokojnego sumienia, że pokazuję tylko artyzm na poziomie Aldony Orłowskiej - co tydzień aktualizować będę zakładkę 'aktualnie u mnie na playliście'. Zaproszenie macie cały czas.

3 komentarze: