Wszystkie wpisy

wtorek, 6 stycznia 2015

Moje ulubione internety z zeszłego roku

Nie, Klołi tu nie będzie (bo to Vine a nie YT)

Cześć.

Już trzy krule zdążyły nawiedzić, a ja dopiero teraz wziąłem się za jakiekolwiek podsumowanie. Oklepane to wszystko jak tyłek Sashy Gray, ale powiedzmy, że podejdę do tego w sposób typowy dla bloga, czyli... nietypowy.


Powiedzmy że będzie to zbiór wszystkich rzeczy, które rozśmieszyły mnie w tym roku w internecie. Nie jest to Kwejk, żeby tylko przescrollować, także dodam od siebie jeszcze ze trzy grosze. Pewnie jeszcze przypomni mi się za parę dni coś, ale nie będę już tego edytować.
Chyba że sami jeszcze będziecie mieli coś tutaj do dodania :)

No to jedziem:

1: Buzię widzę w tym tęczu


Dawno nic mnie tak nie rozśmieszyło jak egzaltacja tej Pani. Ja tam nic nie widzę, czy trafię do piekła? :(


2: Alan, Alan, Alan!


Coś pięknego. Te susły bobry wiewióry  gryzonie oraz rekiny mówiące ludzkim głosem (nie, nie obejrzałem tego w wigilię). Zawsze mnie zastanawia co w głowie musi mieć osoba, która to dostrzega. Ja tego nie mam.

3: Nie, to nie jest Amstrong.

Muszę przyznać, że całkiem nienawidzę tego programu. Zupełnie nie odpowiada mi jego koncepcja, występujące gwiazdy i DJ Adamus w jury. Wszystko bazuje tylko na tym, że wyjątkowo drobiazgowo ich charakteryzują na gwiazdy, czasami się narobią bardziej (jak widać), czasami mniej (np zrobienie z Joanny Liszowskiej Jennifer Lopez), ale gdyby nie Pani Skrzynecka, dla mnie ten program by nie istniał. Kropka.

4: 'Dziwny jest ten świat' z Ukraińskiego Voice'a


O  tym, że jestem szczerym fanem samej koncepcji The Voice Pisałem tutaj. Na to jednak trafiłem przypadkowo- podłapała to Gazeta.pl. Jestem zarówno pod wrażeniem jej głosu, jak i samej realizacji show u sąsiadów, bo widać, że pieniążka nie szczędzą, i kto wie czy dzięki temu trafiają się tam takie perełki. Wgniata zwłaszcza przy pierwszym odsłuchu.

5: Obowiązkowo- zakonnica w tymże szoł


Pozwólcie, że tutaj nie skomentuję. :) Dodam tylko, że ostatecznie całą edycję wygrała i jako singiel wydała cover 'like a virgin' Madonny. Legit?

6: Tego w polskim 'Mam talent' nie zobaczysz


Wiem, że na początku nic się nie dzieje, ale warto poczekać na końcówkę. To ja dostałem zawału oglądając to szybciej niż ta Babcia. Wkurzają tylko trochę przeraźliwe wrzaski Amandy Holden (Ta blondynka w jury), ale nie wiem jak sam bym się zachował gdybym obejrzał to na żywo.

7: Doda. Nowa.

Powiedzmy, że wstawiam to prowokacyjnie przed następnym wpisem (na jej temat). A sam singiel łapie się na zeszły rok, bo opublikowany w sylwestra.


Jeżeli macie coś, co powinienem tutaj dodać, dajcie znać w komentarzach. Co do obrazków Anno Dominiko - pełno ich na fanpage bloga, więc zapraszam.


Więcej grzechów nie pamiętam
Mateusz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz