Wszystkie wpisy

czwartek, 18 grudnia 2014

Ogarnij te filmiki! [6]


Cześć.
Jeżeli za sprawą ostatniego posta wsparliście projekt Emilki na polakpotrafi.pl osobiście bardzo dziękuję. Pomacham egzemplarzem książki, jak tylko zostanie wydana. 
A teraz przechodzę do sedna, krem-de-la-krem, meritum, suma-sumarum, po prostu do dawki video na ten tydzień. Cały czas zgodnie z kluczem; śmieszny, ciekawy, dobry.


1. Nie popełnij tego błędu na własnym weselu:



Ciężko jest mi nawet opisać co się tu dzieje. Nie jestem na tyle empatyczny, żeby stwierdzić, jak bardzo każda młoda para (a pewnie ta piękniejsza część) chce być główną atrakcją wieczoru, ale pomysł zrobienia teledysku do ulubionej piosenki musi być tego niekwestionowanym przejawem. Widziałem jeszcze jakieś teledyski do piosenek Disco Polo, w podobnie profesjonalnym stopniu. Czy to czasami nie ma być pamiątka, a nie nowy hit internetu?
Pokopałem trochę na ten temat, okazuje się, że tego jest całkiem sporo, a niektóre zrealizowane z bardziej fachowym podejściem (rzuty kamery z góry, MASZYNA DO WIATRU i te inne). Cóż, umieszczenie takich kompilacji ze ślubów ma za zadanie pewnie napędzić klientelę dla różnych firm typu 'wideofilmowanie'. Może mam dziwny gust, ale mnie to raczej odstrasza.

2: Takie występy na żywo chcę oglądać.

3: Skubas.


Nie polecałem niczego polskiego, szczerze mówiąc mało słucham. Ale jeżeli już, to Skubas jest w totalnej czołówce. Polecam, ze względu na niebanalne teksty.



Wrzucę coś w weekend, a mam już pomysł. Nie można nazwać tego wsadzaniem kija w mrowisko, ale zawsze coś :)

Więcej grzechów nie pamiętam
Mateusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz