Wszystkie wpisy

środa, 10 września 2014

Ogarnij te filmiki! [3]

Cześć.

Oto nowa porcja, którą dostarczyło mi Youtube, nie biorąc pod uwagę wrześniowych poprawek:

1. Entuzjazm w najczystszej postaci:
Dzięki autorowi tego dzieła mamy okazję obejrzeć zapierające dech w piersiach 30-sekundowy bieg psa w stronę morza.  Bohater - Walter - ma przyczepioną kamerkę (oczwiście GoPro), i uwolniony ze smyczy od swojego pana brawurowo wskakuje do morza w jednej z włoskich miejscowości (przy okazji możemy podziwiać). Jak widać po raz kolejny najprostszy pomysł najlepszy, ponieważ film z biegnącym psem obejrzało ponad 11 milionów ludzi. Sam nie wiem co w tym filmiku jest takiego, ale chce się go oglądać jeszcze raz, i jeszcze raz, i jeszcze raz... To nie ma nic wspólnego ze studiami. Wcale.
Dla fanów- wideo typu 'making of', poza konkursem:
2. 3-latek w 'Mam talent' recytujący jak z karabinu Inwokację:
NÓŻ MI SIĘ OTWIERA W KIESZENI.Dobra, Rafałek pewnie jest zadowolony, że coś umie i że ludzie biją mu brawo. Tylko błagam, niech nikt nie wmawia nam, że nauczył się tego z czystą przyjemnością, bo bardzo lubi twórczość Mickiewicza i w przyszłości chciałby zostać pisarzem. Ja w jego wieku potrzebowałem pomocy, żeby się ubrać, a klaskano mi pewnie wtedy, kiedy sam powiedziałem że chcę do łazienki. Oczywiście nie wiemy tego, ale czy czasami nie może być tak, że koleś zapamiętał szybko jakiś wierszyk, a Mama pomyślała 'to nauczmy go czegoś, czego kompletnie nie rozumie i idźmy z tym do telewizji'? A ten kostium sceniczny, też pewnie autorstwa rodziców?
Szkoda, że przeszedł dalej. Za 15 lat to obejrzy nawet nie pamiętając, że tam był.
3- SBTRKT
Tradycyjnie na koniec coś z mojej playlisty. Brytyjski producent o bardzo popularnej nazwie zapowiada swój drugi krążek. Ja słucham, Wy mam nadzieję też. :)

Tymczasem, wracam do nauki (NOT).

Mateusz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz